dijous, 31 de gener del 2013

Brownies de Bailey's

La veritat és que no m'agrada el Bailey's però aquest brownie és absolutament irresistible. Tot va començar quan va arribar a casa una ampolla d'aquest licor, al meu marit no li agrada i a mí tampoc així que havíem de fer alguna cosa, solució, un postre. Així que em vaig conectar a internet i vés per on vaig trobar aquest brownie. No n'estava del tot convençuda però nois, després de tastar-lo em vaig convertir en una fan del Bailey's.

Brownie de Bailey's

Brownie de Bailey's

Ingredients:
  • 1 tassa de farina
  • 1/2 tassa de cacao
  • 1 pessic de sal
  • 1 pessic de bicarbonat
  • 1/3 tassa de xocolata
  • 1/4 tassa de mantega
  • 1 tassa de sucre
  • 2 ous
  • 1/4 tassa de Baileys

Preparació:
En un bol barregem la farina, el cacao, la sal i el bicarbonat i ho reservem.
En un altre bol, que pugui anar al microones, posem la mantega i la xocolata i ho desfem en el microones. Un cop desfet hi afegim el bailey's, el sucre i els ous. Ho tornem a posar al micro durant 1min barrejant un parell de vegades. Ho treiem del micro i ho afegim a la barreja de farina i cacao. Ho remenem bé i ho posem en un motllo i al forn, a 180º durant uns 20min. Important!!!! al clavar un escuradents o ganivet o el que feu servir per comprovar la cocció no espereu a que surti completament net, llavors ja estarà passat de cocció, treieu-lo del forn quan l'escuradents surti quasi bé net. Deliciós!

1 comentari: